torsdag 8. mai 2008

Jeg samler fregner.. og leser!

Solen er omsider gått ned bak husene og jeg har tatt med meg mine nyervervede fregner innendørs for litt blogging... Er det ikke utrolig hva man klarer å få tid til når klesvasken venter.

Dagens hendelser har nok en gang foregått på terassen i strålende solskinn.
... og når noen ble lei av eksamenslesingen og panser-hunden bestemte seg for å overta plassen, var det uten de helt store protestene fra undertegnede!

Uten en bekymring i verden slo jeg heller på radioen (som for øvrig viser dagens gode temperatur: 21 grader), plukket frem det jeg liker å kalle "pause"-boken og viftet lett med tærne! Dagens gulrot til flittige studenter!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Leser du? (Det er fusk)
Jeg skal bli inspirert av deg, i morgen skal jeg begynne for alvor...

Fint bilde av fotelottene dine!

klem fra Ellie

Frk.Matth sa...

Hei Hei Marthe..jeg har også sammlet fregner,de dukker på mystisk vis frem når solen titter..