fredag 23. mai 2008

Alle gode ting er tre!

1. Årets første eksamenskarakter er kommet og undertegnede sier seg meget fornøyd med sin B! Jeg retter en takk til den eksterne sensoren, som sansynligvis er et meeeget klokt menneske!(Da er det bare å krysse fingrene å håpe på en gjentakelse til neste eksamen! )

2. IKEA har gjort det helt store.. og har kommet med en helt fantastisk nyhet! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan Ikea har funnet på å brodere akkurat disse initialene på ei pute.. det finnes vel kombinasjoner som er mer vanlig i vårt langstrakte land. Men jeg klager ikke og er nå den lykkelige eier av en søt liten pute!

(Til resten av familien Ø: Det finnes er versjon som passer til både far og sønn!)

Tusen takk til blogger Elisabeth som gjorde denne fantastiske oppdagelsen (og som er vertsmor for puten til undertegnede får seg et møblert hjem)!

3. I disse festspill-tider skjer det noe både her og der i Bergen sentrum og helt tilfeldig oppdaget jeg noe som kalles bergenwood. Alle som har en time eller to å avse i helgen burde pakke piknikk-kurven og inta lunsj i parken rundt Bergenhus Festning. Den siste uken har det blitt saget, hamret, snekret og spikret noen flotte treskulpturer.. og disse ble ferdige i dag.

Så når solen skinner i morgen, ta på deg dine deiligste sommersko og ta turen til by'n for å se på de mange kreative kreasjonene!

God hegl til alle to- og firbente lesere! :)

Ingen kommentarer: