søndag 18. mai 2008

Jeg gratulerer...

...mamman min med fødselsdagen! Hipp hipp hurraaa! Tenk at hun ble 26 år i år også!! Her på vestlandet feiret vi med litt ekstra leverpostei på skiva... og full arbeidsdag.

Det har forøvrig vært en ustabil helg værmessig sett. I går (17mai) var det strålende sol og noen lette regnbyger til kvelds, og i dag skiftet det mellom haglstormer og strålende solskinn. Jeg vitterligen er glad i både snø og sol.. og har til og med lært meg å elske regnet, men dog ikke alt på en og samme dag!



I det ene øyeblikket løper jeg rundt på arbeid og redder nyplantede blomster fra å bli ødelagt fra hagl, i det neste møter jeg denne nydelige solnedgangen! Værgudene har hatt en travel dag! :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

For ein fin utsikt! Dette skulle ikkje være ditt nye hjem?

Tyra sa...

Hei, Marte!
Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
Ja, er ikke NIB en fantastisk fin ide??Det er jammen mange smarte, kreative bloggdamer rundt om, og da er det jo bare å ta en liten titt på den siden, så finner man helt sikkert noen nye, hver gang!
Og for en nydelig New Foundlender dere har! De er ordentlige herlige! En av mine faste "pasienter" er en slik en. Han er nå 14(!!!) år gammel, og hver gang han kommer til meg for behandling, tror jeg at "dette er vel siste gang jeg ser han..." Men han er forholdsvis sprek ennå.
Ha en fortsatt flott uke!
Hilsen Cathrine.
PS! Det er fem hester...må nok ta en titt til;0))

Anonym sa...

Der sa du noe, jeg tenkte ikke på blomster i det hele tatt når det haglet...

Leser du?

Klem elisabeth