mandag 12. april 2010

Vårstemning på vestlandet

Det viser seg at når PanserMannen er bortreist begynner Marte å blogge (igjen)..
..i to uker er jeg ensam hemma mens hubbyen er på jobbkurs i Sverige, samt bedriver en eller annen militær aktivitet på Dombås. Jeg har allerede fått to "unnskyld at jeg er så lenge borte"-blomsterbukketter, så her dufter det friskt av både tulipaner og märthaliljer. :) 
På lørdag tok jeg på en sommerlig kjole (med strømpis & ulltrøye under;) og gikk på årets første loppis.
Jeg er av typen som elsker å gå på loppis, men som får hetta straks det blir trangt rundt bordene.., men glad ble jeg da jeg fant både det ene og det andre jeg slettes ikke visste at jeg trengte.
Jeg kjøpte glassfat- kopper og glass (!) i en deilig lillafarge (som ikke kommer godt frem på bildet) og hvor antall fat og kopper slettes ikke stemmte over ens. Jeg ville egentlig bare ha et par glass og et par kopper til å sette telys i, men loppismannen ville bare selge hele settet og for en femtilapp lot jeg meg overtale. Fant også en søt clutch til en femmer.. Happy PanserM.
Også LilleBil går våren blidt i møte med splitter nye sommerdekk. At jeg måtte skrape is av frontruten når jeg skulle på jobb i morges har jeg allerede fortrengt.

1 kommentar:

Johanne Brekkevold sa...

Savner deg MUCHO MUCHO lovely girl!!!!!!!!!!

Jeg er i nattmodus (les føler meg fortsatt fyllesyk) etter to nattevakter.

Bare å prøve å legge seg, ikke lenge til vi plutselig er i København :)

Syns det er litt gøy at ordet jeg må skrive inn her for å få godkjent kommentar er "yefoomma".

Hva betyr det da mon tro?