fredag 3. oktober 2008

Trondheimskos

Foregående helg var jeg i fødebyen for å delta i en overraskelses-30årsdag for Morten - som er min beste venninne Johanne sin kjære mann! Med champagne i hånd ventet vi, musestille og sitrende i spenning på at bursdagsbarnet skulle komme. Da hedersgjesten omsider dukket opp viste det seg at hemmeligheten ikke lenger var hemmelig - og det var visst fler av gjestene som hadde grunn til å føle seg skyldig. Det er ikke alltid like lett å holde tett! :) Men overraskelse eller ei - FEST ble det alikevel!!

I trøndelag varer helgen helt til onsdag - så det ble tid til både venne- og familiekos! Søndag disket mor opp med min favoritt - reinsskav, nam!! Mandag brukte jeg til litt etterlengtet kvalitetstid med Johanne og familien. En runde med vindushopping, kafètur og skravling - akkurat sånn som vi liker det! Tirsdag traff jeg brodern, fruen og magen -ikke lenge til termin nå! Jaaa!! Alt i alt en fin tur!

Skjønne bestevennen på Gamle Bybro!

I løpet av Trondheimsturen fikk jeg flere ganger påpakning angående mangel på bilder fra den nye heimen. Så til alle dere utålmodige sjeler der hjemme - i helgen skal jeg fotografere og blogge kun for dere!

Ha en flott fredagskveld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Et gledelig gjennsyn... ser frem til å se bilder. Blir det noe feiring på tirsdag?

Anonym sa...

Helluuu!
Kommer det noe fra den nye heimen snart da eller?
Klem Lotte:-)

Marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Gleder meg til å ta meg en tur nedover til casa øyan/hestnes;) Søndagsklem!