onsdag 8. oktober 2008

Bursdag skulle man hatt litt oftere...!

Selv om jeg gjorde mitt beste for å prøve å forbigå dagen i stillhet, disket panser-mannen opp med nyvasket hus, roser, nydelig middag, kaker og ikke minst hyggelig selskap. Herrlig!! Stort kyss til Ø for det! Stor takk til Frida som disket opp med den deiligste paien med selvplukkede blåbær og vaniljekrem i! Den var fantastisk god!! (som dere også ser var den til min store fortvilelse særdeles udrøy!!)

Jeg takker store og små fra fjern og nær for mange hyggelige bursdagshilsninger!


Jeg er i gang med første uke av høstens praksisperiode, så nå er det kun matteprøver, retting av norsklekser og planlegging av undervisning som står i hodet på meg! Veldig morro - og fryktelig slitsomt!

1 kommentar:

Mari sa...

Den jakka ER digg altså! Men nå er den desverre gitt bort til ei anna...

Guri så mye gode kaker du hadde bilde av her. MUMS!