fredag 26. februar 2010

L.O.V.E

For et par uker siden hadde jeg besøk av bestis fra Trondheim. Masse kos og mysige stunder både i heimen, ute på tur og rundt om i diverse interiørbutikker. Godt å ha en å dele intriørfjaset sitt med (PanserMannen er nemlig noe lunken når mor foreslår en interiørbutikkrunde).


Johanne er bitt av fotobasillen og tar herlige bilder. Heldigvis for meg kan jeg "låne" hennes bilder! God stemning, mye sjitprat.. akkurat slik vi liker det!

  



Selv har jeg lagt min elsk på bilder i polaroid-stil og er nå (hoppende glad) lykkelig eier av et polaroid-ish kamera som Johanne var så snill å donere til meg!


Daglig hviner jeg av glede hver gang jeg ser de fine polaroidbildene som har hedersplass på kjøleskapet! Oui, oui... we are so verry verry french! (Trønderbataljon gone bananas!)


GOD HELG!
(ja for det ER snart helg)

2 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

L.O.V.E it's! Vit at TEA alltid kommer din vei Marte *smile*.

Miss you og lever LENGE på de dagene:)
God helg!

Linn Merethe og Ronny sa...

Høres ut som et deilig besøk! Ha en fin dag i snøen..