mandag 27. april 2009

I løpet av de siste ti dagene...

...har jeg vært på Utsira med PanserMannens mor og bror, hvor vi bodde i dette skjønne "naustet"....har jeg spist is i Utsira-sola, mens lokalbefolkningen kjørte den samme rånerunden (les: opp og ned den samme gaten) 20 ganger før isen var konsumert....har PanserHunden svettet, løpt, badet og kost seg....har PanserMannen demonstrert Jervendukens fortreffelighet ved å vise hvor lett det er å se ut som en stein bare man kan de rette triksene....har jeg hatt tre gravide og to non-gravide jenter/damer på klubbkveld....har jeg stått opp samtidig med solen for så å tilbringe resten av dagen i dens fortreffelige selskap, kun iført bikini og solkrem! Når man kan skrive 19 grader 25 april kan man virkelig ikke klage!

3 kommentarer:

Johanne sa...

Det var 20 pluss i Trondheim også på lørdag, grilling og trivsel på Bakklandet. Herlig dokumentasjon av noen trivelige 10 dager. Gleder meg til å se deg til helga!

Martebk sa...

Nice!!

Norge er ikke så verst det heller! :D

Linn Merethe og Ronny sa...

ELSKER kamuflasjeduken! Hvor får man fatt i en slik?!